torstai 19. lokakuuta 2017

Se olis taas perjantai

Tosiaan taas on perjantai. Tämä viikko on kyllä mennyt yhdessä hujauksessa. Vastahan se syysloma alkoi ja nyt se on jo loppu ! Lapset palautettu ja vastaavasti Nuppukoira saatu hoitoon.
Tänä aamuna mulla oli siis kaksi pissitettävää. kylmä oli kun yöpuvussa tuolla pihassa juoksentelin. Nuppu kotona tottunut  aamuyöstä pääsemään ensimmäisen kerran pihalle, ni johan se iloisena tuolla alkerrassa odotteli kun minä vasta silmät ristissä kömmin kahvin keittoon.

No, olipahan kunnon herätys !

Muutama kuva vielä syyslomalta <3











Ulkona mielettömän kaunista !
 En kyllä muista moneen vuoteen näin kaunista ruskaa


Suurista ikkunoista näkyy niin mahtavat värit, että pakko oli saada väriä sisällekkin 


Mulla tänään aikamoinen urakka tiedossa.
 Lasten jäljiltä koko huushollin siivous. Sitä kertyy aina noita petivaatteitakin monta koneellista pestäväksi lomalaisten jäljiltä.
No, mikäs siinä,  pesukone pyörimään, imuri käteen ja rokki soimaan ! Sillähän siitä selviää

Semmosia tänne, nyt kone kiinni ja villakoiran metsästykseen

Mahtavaa viikonloppua kaikille !


Maarit


3 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja ihana sinä!
    Mukavaa viikonloppua.

    VastaaPoista
  2. Hurmaavat kuvat ja kivat lomatunnelmat 💛Jouluenkeleitäsi odotellessa:)

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia syyslomasta. Mä oon samaa mieltä että kyllä on ollut tosi hieno ruska.

    VastaaPoista

Kommentti näytetään hetken kuluttua