perjantai 12. joulukuuta 2014

joulukuun 12



Ihan uskomatonta miten aika rientää

Havahduin siihen tänä aamuna kun sain kommentin, että hyvää itsenäisyyspäivää vaan , hahahaa

En ole käynyt täällä viikkoon, sen paremmin päivittämässä, kuin lukemassakaan 
Tarkemmin ajateltuna en ole tainnut avata koko konetta viikkoon

Aika hyvin, eikö ?

Olen sen sijaan laittanut pihaa -tai oikeammin terassia jouluiseen asuunsa

Olen leiponut piparkakkutaloja, taas

Olen nauttinut lasteni seurasta ja hengaillut niiden kanssa turuilla ja toreilla

Olen ostanut miehelleni lahjan.

Olen nauranut maha kippurassa iltaisin vastaillessani arvailuihin paketin sisällöstä :)
Ja aamuisin olen tarkistanut paketin mahdollisten kurkistusreikien varalta.
( vielä on paketti pysynyt ehjänä ) 

Pojat on poikia, isoinakin. Söpöä !


Olen opetellut pikeerin valmistusta ja aika ajoin jopa onnistunutkin siinä

Kohta on varmaan Hannu ja Kerttu oven takana
  


 Ulkona on päivällä sinistä ja sitä on vaikea sietää ..:)



 Tämän talven luottojalkineet, vuorelliset kumisaappaat



 Silmälasiostoksilla.

Saatiin kahdet yhden hinnalla ja kun pantiin lasku puoliksi niin tosi edulliset lasit saatiin kumpainenkin . 




 Miehen lahja siellä yksinäisenä ;D



Sellasta vaan tänne ja taashan se on perjantai 

Lupasivat niin hurjaa ilmaa että lauantain Suurtori hommelit taidan jättää suosiolla väliin 
ja mennä sen sijaan hämeenlinnaan ja euraan joulumyyjäisiin  
Sunnuntaina olen norrmaalisti vielä Suurtorilla 

Sitten ei muuta kun namitötteröitä tekemään
Ne on niin suosittuja kukkasen asemasta vietäviä tuliaisia että tuppaavat loppumaan aina  :D


Heippa sitten taas vaan kaikille ja viettäkäähän ikimuistoinen perjantai :))

Maarit

Ps. Kiitos mukavista palautteista, ihania ootte<3

4 kommenttia:

  1. Tosi herkullisen näköinen piparitalo ja tuo pieni luistelija on hurmaava.
    Totta miehet on isoja poikia aina ja ikuisesti:)

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Olen ahkerasti harjoitellut tuon pikeerin valmistusta ja nyt näyttää löytyneen sopiva suhde jotta pikeeri pysyy tuossa pinnassa valumatta, heh :)
    Pieni luistelija odottaa suotuisia kelejä tuossa oven pielessä
    Ihanaa Lucian päivää sinne

    VastaaPoista
  3. oi, että miten hienon piparitalon ootkaan saanut rakennettua. Meillä tuli joku romahtamaisillaan oleva Röllin metsätupa :D

    Täälläkään ei lunta enää, no pikkusen jotakin höttöä siellä täällä. Ihana ja kutsuva tuo teijän ovensuu :)

    Vahi vaan sitä pakettia, miehet on niin uteliaita :)

    Mukavaa joulunodotusta!

    VastaaPoista
  4. Upeita piparitaloja, oi. Meillä jäävät nykyään vallan tekemättä, toista oli, kun tyttäret olivat pieniä;) Toki piparipajaa on pidetty, ja taitaapa käydä niin, että vielä pitää tehdä uuttakin taikinaa...

    Lempeää joulualusaikaa!

    VastaaPoista

Kommentti näytetään hetken kuluttua